FAQ  •  Register  •  Login

Benchmade 51 (where from?)

Moderator: Bladejunkie

<<

mr.unoriginal

User avatar

Posts: 13

Joined: Thu Apr 28, 2011 10:12 pm

Location: NC

Post Sat May 07, 2011 10:16 pm

Benchmade 51 (where from?)

ok ive been saving up for a 51 but i dont know where to get it. I mean, is there any benefits of getting it off benchmades site? I dont wanna pay that much though. And if not, what are some sites that are legit and in the 190 dollar range?
Last edited by mr.unoriginal on Sun May 08, 2011 7:50 am, edited 2 times in total.
Image
<<

boomtnt

Posts: 36

Joined: Mon Oct 25, 2010 9:45 pm

Post Sat May 07, 2011 11:23 pm

Re: Benchmade 51

wrong section ;)

You can go to BladeHQ.com and send them a email asking for a price drop on the BM51, i did it and they sold it to me for $180 free shipping :TU:
<<

Erenoth

User avatar

Posts: 127

Joined: Thu Feb 17, 2011 3:17 pm

Post Mon May 09, 2011 4:20 pm

Re: Benchmade 51 (where from?)

Firstly, use the search feature. It isn't difficult.

To save you the trouble, as clicking the magnifying glass above this post is too difficult, your best best in finding the cheapest 51 possible is going to be in your local Flipping Arena B&S forum. Otherwise, I believe gpknives is a close runner up.

Here's a link to their site. You'll have to "click for price" then they'll quote you via email. Once again, I believe their quote will be in the ~$165USD range. This is pretty much as cheap as you're going to find NIB straight from the factory.

http://www.gpknives.com/benchmade-51-balisong.html

You're welcome.

Czat

  • 21 Jul 2014
  • 16:30
    shit jason are you calling the animals your neighbors? Wasn't thinkin, maybe I still am not
  • 16:33
    oh nah. shooting 30 pound rodents at 3:30am = pissed off neighbors.
  • 16:46
    it helps them out too they should thank you
  • 16:51
    damn right. and people wonder why anyone but assassins would want a supressor.
  • 21:38
    dang kimino that was off the hizzy. was not expecting that!
  • 23:32
    I second that. Thats some nice flipping, even better than that first vid you put on JD
  • 22 Jul 2014
  • 0:23
    its up! let me know what you guys think, criticism is welcome
  • 10:20
    Nooo! bladehq updated the replicant page saying they will be shipped in august
  • 14:34
    poooooo
  • 14:35
    I also cant help but notice kimino borrowed my backhand xfer. I doubt I can beat his... watching yours now, then I got like 1.5hrs to finish mine before work
  • 15:07
    got some good clips in and I even made up my second xfer, but I still think kiminos is better all around
  • 16:17
    uploading mine to youtube now, but I wont have time to copy paste on here. Could someone submit mine for me please? It will be on my channel I already finna be late as is. Thank you so much =)
  • 16:29
    got you
  • 23 Jul 2014
  • 9:08
    thank you kindly
  • 24 Jul 2014
  • 4:11
    finna
  • 9:20
    finna. it means the state of a person/object/etc, as it will go to/perform in some way or another
  • 9:22
    in this case, I was already (going to), be late. which is common dialect but in its essence also improper verbage as you cant "go to" a time (unless you have a time machine).
  • 9:23
    so actually, I already (will) be late, as what I am attempting to convey is my present state of being, that being late. which, for what its worth, I was johny on the spot
  • 9:57
    well that's the most elaborate explanation I've heard of that word so far
  • 9:58
    I'm calling out TDknife on BT
  • 16:23
    i majored in english ;) and good luck man!
  • 18:25
    sending tach 2 back to microtech to fix a broken spacer, gonna miss her and probably get some annoying call back from microtech asking for more money
  • 25 Jul 2014
  • 22:57
    :pinkelephant:
  • 26 Jul 2014
  • 10:14
    jason, I'm gonna be getting a drill press soon so I will be able to do some nice stuff with that typhoon. I got the ball bearings in the mail the other day, but haven't touched anything yet
  • 11:58
    what's good
  • 13:39
    hmm.
  • 16:25
    heyoooo got my gloves, boots, and helmet! class is august 19, 23 and 24 =)
  • 17:44
    what type of bike are you looking to get, like the style? Keep in mind I don't know a whole lot about bikes
  • 20:46
    think I know what I'm gonna do for this round!
  • 27 Jul 2014
  • 15:11
    A sport bike =) I dont know what one specifically yet, Ill cross that bridge when i come to it
  • 15:13
  • 20:28
    def looks cool. Is your bike gonna have any of those colors, or is it too early for that?
  • 28 Jul 2014
  • 15:37
    too early to tell lol. I will end up getting whatever bike i can afford. but the rest of my gear is white and black.
  • 19:24
    Yea thats what I figured and you gotta tell me how you did that zippo trick at the end
  • 29 Jul 2014
  • 11:59
    you bend the wick towards the striking wheel
  • 12:00
    so when you "take the flame" it leaves it semiburning, and then you snap it back the gust of air reignites the wick
  • 12:03
    kimino was most original, the slovak did some real nice cardmoves, chivs zippotricks killed the challenge, and TDknife almost killed himself lol.
  • 16:52
    Oki, why didn't you compete in this?
  • 17:45
    I had a feeling it was gonna be stuff like this. Looking back, I don't regret it. I don't feel like a 5 sec video or a non-bali flipping video would help me in any way.
  • 17:52
    I actually made a video for the first round, bt before posting I checked what other people were submitting. For the TRICK mastery round I actually did a trick 3 times in a row. everyone else were doing Combo work. So I was like fuck that.
Log in to post on the chat.

Return to Deal Spotting

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests